miercuri, 24 decembrie 2008

Stalk me I might enjoy it!

Intr-o dimineata ca in oricare alta survolam diferite siteuri si bloguri pentru a nu sta degeaba. E uimitor cu cate chiestii interesante te intalnesti dintr-un pur search. Oricum, am intrat si in cele des frecventate si am gasit 2 posturi noi la prietenul meu Bolog. Unul dintre ele fiind despre foste.
Ok. Pe parcurs ce citeam si ma amuzam copios, imi imaginam fiecare fraza spusa din gura cuiva, caruia i s-ar potrivi personajul, am observat ca lipseste o categorie. De fapt, daca stau sa ma gandesc mai bine, nici nu stiu exact daca s-ar include in categoriile enumerate de Domnul Bolog!
Exact: Stalkeritze...
Asa le numim eu si amicii mei. Nu se poate sa nu fi avut vreodata una! Nu ai trait cu adevarat daca nu ai avut o stalkeritza. E ca si un pet! Are toate trasaturile, chiar si cateva in plus. Te urmareste pretutindenit, te iubeste neconditionat, nu mai pleaca nici daca arunci cu pietre dupa ea ... (daca m-as opri aici as fi un nesimtit!)
Stalkeritzele sunt acele femei cu care ai fost sau cu care cred doar ele ca ai fost si de care nu mai poti scapa! Incerci de la moduri traditionale si light la moduri scarboase care te fac un om lipsit de scrupule sa scapi de ele. Asemenea psihopatilor care nu simt durerea din ochii altora, ele nu simt despartirea din propozitiile tale. Pointless! Ba mai mult, la un momet dat esti criticat chiar si de prietenul tau cel mai bun, care iti spune "esti prea dur cu ea, ascult-o si tu, macar prefa-te ca o asculti". Fiinte periculoase, una e sa te enerveze pe tine, dar sunt atat de parsive si stau intr-un asemenea hal cu burta-n sus ranite incat iti pacalesc si toti prietenii, care s-ar presupune ca te inteleg si ca-s de partea ta. De unde...? Isi fac jocul in mintea lor, in locul ala obscur unde isi imagineaza toata viata impreuna cu tine si isi fac planuri pentru vacante!
( Sa nu joci Starcraft cu o stalkeritza! Se va pisa pe tine... )
Femei rabdatoare, care usor, usor, cu sau fara voia ta, sa tarasc la tine-n viata. Incep sa afle lucruri despre tine, ala ar cam fi primul semn, asta daca "ia-i dat deja papucii" (dar de fapt in mintea ei de la primul sarut si prima tavaleala serioasa tu te-ai insurat cu ea, nu m-ar mira daca in timpul actului s-ar gandi cat de prezentabil esti pentru "ai ei"), iar daca nu i-ai dat papucii vor veni la tine, pe nepusa-masa, si te vor intreba "ce planuri ai pentru ziua de azi?"... SA NU SPUI CA N-AI!!! Ar fi greseala vietii tale. Te vor tara dupa ele in locuri publice, cu multi oameni, unde atarnate de bratul tau vor fi cele mai fericite. Nu conteaza ca tu nu te distrezi! Ca te uiti la 10m la o tipa si vrei sa i-o tragi, ele sunt acolo cu unghiile bagate-n antebratul tau, pregatite pentru a strange bani de zestre.
Si sa nu te bazezi pe faptul ca are prieten! Asta daca are, nu te pune in postura de amant relaxat care isi vede de treaba lui! Se vor certa cu prima ocazie cu asa numitul prieten, si vor veni la tine sa se planga, sa ti se faca mila, sa le privesti cum au nevoie de tine cand tu ai nevoie de aer...
Ce-i pacat la chestiile astea, e ca nu te poti antrena in timp ce ele o fac constant. Cu imaginatia lor, visand la casatorie, la zestre si la barbatul perfect intr-un pat cu ele si petale de trandafiri... In secunda urmatoare tu devii acel barbat. Iti dai seama cate pot sacrifica?!
La un moment dat vei auzi si replica "te iubesc prostule!" Bine zis "prostule". Daca ai ajuns acolo chiar esti un prost! Ca nu ti-ai dat seama din timp, ca nu te-ai gandit cand ai adus-o la tine acasa, cand i-ai aratat cat de bine o duci si cat de mare iti este patul. Mintea ei bolnava sigur a facut loc pentru jucariile ei de plus si pentru corpul ei masiv, indesat pana la refuz cu iubire si fantezii stalkeriste...
Intr-un final vei scapa de ea si nu-ti va parea rau pentru nimic din tot ce ai facut. Nu ca la orice pet cand spui: ce dor imi e de vremurile cand imi rodea adidasii, sau cand imi fura caciula...
Ce dor nu-mi e de vremurile cand alergam de ea pe strada, cand fugeam sa nu ma prezinte mamei ei, cand ma ascundeam in baia scolii ca sa nu ne vada cineva impreuna.
Cum de am omis asta? Cand ai o stalkeritza pe urmele tale, ea nu va spune prietenelor ei ca te urmareste, le va spune ca e cu tine, si din barfa in barfa, vei afla si tu intr-o zi ca esti indragostit! Si intrebi surprins "de cine?" si atunci vei auzi din nou de ea... Se vor suna intre ele "fata, l-am vazut pe prietenul tau in Mall!", "Da fata, stiu, ne intalnim acolo..." (de unde? in mintea ei bolnava e hiperactiva ca te-a localizat, si inca ceva, E PE DRUM!)

13 comentarii:

Anonim spunea...

Nu te mai ingrijora! in curand vei scapa si de acesta problema minora! Cum? Simplu! Urmand instructiunile din articolul "cum sa scapi de o tipa in 3 zile...sau o ora(daca esti talentat)"

Screeach spunea...

=)) sau intr un minut daca te juci cu tovarasul mumu=))

sunt o zana spunea...

ultima ta "stalkeritza" cred k este sursa acestui post..CRED!:))[oare chiar ai scapaaat?]

Screeach spunea...

:))...:-??

za.adamme spunea...

genial=))

Screeach spunea...

;;) sarumana...

Screeach spunea...

oricum, putine tipe se vor risca sa obiecteze:P...

Anonim spunea...

tot citeam si radeam=)))...si inca rad!:))...bravo

JustMe spunea...

Nu este nimic de obiectat.
Ai dreptate sunt multe tipe care sunt obsedate de cineva.
Nu cred ca exista o persoana care sa obiecteze si sa aduca un argument convingatort impotriva.

rappy spunea...

bn scree:)) =)) stai sa ma adun:)))))


am avut si eu parte de una din asta:)) o stii si u:)) multumesc lu dzeu k am scapat de ea:)))

Anonim spunea...

mmmmmmm
nu cred că pot spune că am fost chiar o stalkeriță în toată regula. nu-l urmăream până acasă, nu am inventat niicodată bârfe cum că am fi împreună (poate pentru că pe atunci șansele mele de a fi cu el erau ceva mai mici decât infime și ar fi părut ridicol și ar fi râs lumea de mine, că dacă n-ar fi fost așa, probabil că aș fi inventat chestii de genul ăsta), n-aș trage de un tip aiurea în tramvai, sunt prea rușinoasă ca să fac asta, dar aș fi făcut-o de multe ori cu tipul ăla. hmmm... și nici prieten n-am avut, numai așa de fațadă. cât am fost leșinată după specimenul norocos am refuzat să am prieten. într-adevăr, visam să mă mărit cu el, bla bla bla, dar tot prin perioada aia m-am decis să nu mă mărit niciodată... să zicem că am fost și eu cândva half-a-stalker. oare există vreo tipă care să nu fi fost? mă gândesc și eu...

Anonim spunea...

Niste randuri amuzante , dar triste in acelasi timp…se mai pot numi trairi traumatizante :P
Partea trista e ca,omul in general e psihopat…nu are legatura cu sexul p care’l poarta,ci cu lipsa de viatza....e trist sa nu ai capacitatea de a te defini ca pers si sa crezi ca ti’ai gasit definirea intr’o alta pers.Gresit!
Mda, fostele sa zicem ca ar avea o mica justificare la mijloc( oricum situatia e penibila pt oricine :)) )..macar nu pica din cer...pana la urma nu te obliga nimeni sa fii cu genul asta de fete,poti gasi si fete normale :)) . da’ ciudat e atunci cand un strain devine “stalkerul” tau...atunci cand se documenteaza despre viatza ta si in cele din urma sa devina un lucru obsesiv...ba mai mult spus,sa devina o “iubire” platonica :)) si datoria ta sa fie aceea de a-i explica in cele mai manierate moduri posibile ca nu te intereseaza absolut nimic din ce incearca,X sa iti vanda...:P
In concluzie...”suntem inconjurati de nebuni,iar cu nebunii nu te pui “ :)) ( poate fi o EA,dar poate fi si un El )

Anonim spunea...

nu as putea obiecta...ai punctat niste lucruri adevarate, dar unele chestii sunt usor hiperbolizate...in primul rand nu ar exista stalkeritze daca nu ar exista baieti carora chiar le place sa aiba un catelus mai mare dispus oricand sa se faca de ras pentru a fi recunoscute.